UWAGA!
Z uwagi na zwiększone zagrożenie dla zdrowia publicznego wirusem SARS-Cov–2 i w celu zminimalizowania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-Cov–2 ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa klientów w zakresie rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Mając na uwadze szczególne zainteresowanie usługą rejestracji osób bezrobotnych, przypominamy, że można jej dokonać za pośrednictwem Internetu (strona www: https://praca.gov.pl), przy wykorzystaniu profilu zaufanego systemu ePUAP lub podpisu kwalifikowanego – szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.pz.gov.pl .
W przypadku braku możliwości rejestracji elektronicznej, można dokonać rejestracji pobierając ze strony internetowej tutejszego Urzędu Pracy lub osobiście w siedzibie Urzędu Pracy oraz wypełniając Wniosek o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna (wniosek składa się z druku wniosku, oświadczenia bezrobotnego, oświadczenia – COVID-19, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, informacji o dokumentach wymaganych do rejestracji).
Do wniosku należy dołączyć kserokopie dokumentów zgodnie z załączoną „Informacją o dokumentach wymaganych do rejestracji".
Wypełniony i podpisany wniosek należy włożyć do koperty lub koszulki na dokumenty, a następnie wrzucić do pojemnika, który znajduje się w holu siedziby Urzędu Pracy w Chojnicach.
W celu potwierdzenia rejestracji pracownik Urzędu kontaktuje się telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.
Niezbędnych informacji w tym zakresie udzielają pracownicy Działu Informacji, Ewidencji i Świadczeń pod nr telefonów:
☎ 39 50 730, ☎ 39 50 713